nagellllllllack (:

jag kom hem för någon timme sen och har inte hunnit göra mer än att äta en semla.
duscha, ta fram kläder tills imon, checka runt på nätet&sen kolla på glee. sen sova. det är det som jag ska göra om några minuter när jag har skrivit klart.

kollade förut in på dessa människors finfina blogg&då så kom jag på att jag skulle måla naglarna, så jag valde det blåa nagellack som jag köpte när jag var i malmö för två veckor sen.








två minuter efter att jag tagit bilden förstörde jag mitt nagellack av misstag..
så när jag har duschat får jag väl göra om det *suck*

Kommentarer
Postat av: matilda

tack! :) jo det är ju så härligt att köpa något nytt till våren!

2011-03-09 @ 19:46:37
URL: http://matildathors.blogg.se/
Postat av: Beatrix

tycker definitivt att du borde prova ett par fler cupcakes, gärna olika sorter. gott!

2011-03-09 @ 22:20:11
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0