100 frågor

har fått flera besökare på min blogg så jag tänkte att ni nya får lära känna mig lite bättre :)

1. Hur gammal är du om fem år?
18 år och 10 månader

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min mamma och min söta mellis (:

3. Hur lång är du?
Antagligen 167-170, har inte mätt mig på länge :)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
jag har ingen aning om vad den hette, haha :)

5. Vem ringde du senast?
Mamma ^^

6. Vem ringde dig senast?
Mamma ^^

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Np c: (från irma)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Sambos.

10. När såg du senast din mamma?
För typ 1 minut sen :)

11. Vilken ögonfärg har du?
grön-blå :)

12. När vaknade du i dag?
Vid elva ungefär.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Får bli "All I want for Christmas is you"

14. Vilken är din favoritplats?
Frankrike, Spanien eller Grekland.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus eller hos tandläkaren :s

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Troligen i Malmö och studerar :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Det var nog att något monster skulle hoppa in från fönstret :o

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Öhm, troligen Marcus (lill kusin). Han kommer alltid med de konstigaste frågorna.

19. Hur stor är din säng?
Lika stor som en vanlig säng..?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda. Jag har en egen stationär men den använder jag knappt eftersom ljudet inte funkar, den är så seg dessutom så har vi inte trådlöst internet ute i skogen så jag måste ta en lång sladd upp till rummet :/ men sen har vi två bärbara fast en är bara pappas men så har mamma och jag en tillsammans som jag är mest vid ^^

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med underkläder och nattlinne :)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2.

23. Hur många landskap har du bott i?
1.

24. Vilka städer har du bott i?
Bor inte i en stad..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor.

26. Är du social?
Öh, ibland. :)

27. Vilken är din favoritglass?
Nogger eller Twist. :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Marrängtårta. :)

29. Tycker du om kinamat?
Har aldrig ätit det.

30. Tycker du om kaffe?
Har aldrig provat.

31. Vad dricker du till frukost?
Pärondryck eller mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Näe. ^^

33. Kan du spela poker?
Nepp.

34. Tycker du om att mysa/kela?
sure.

35. Är du en beroendemänniska?
Näe, inte direkt.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Näe. Fast Lollo fyller dock år två dagar efter mig. Men någon bloggläsare kanske fyller år den 2 oktober? :)

37. Vill du ha barn?
Jag tror det, men det dröjer nog måånga år xd

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nepp.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Det beror på. Sandstrand är bättre än bassäng men jag hatar stenstränder.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Just för tillfället är det kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Näe inte direkt.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Glee eller Vampire Diares.

44. Kan du rulla med tungan?
Nepp.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Irma. :)

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Någon från mobilen.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bok.

50. Flirtar du mycket?
Nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig provat.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inget körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Beautiful Dead  Arizonas Bok.

54. Läser du dagstidningen?
Det händer.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Nej ^^

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix Fm.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Jag vet faktiskt inte.

59. När var du i kyrkan senast?
Farmors begravning för ett par månader sen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Går ju på högstadiet, men det är ju björn. :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Har nog aldrig gjort det :)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Kommer inte ihåg.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Jonas Brother - When you look me in the eyes.

64. Har du varit med i tidningen?
Nepp.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Gräs kanske?

66. Vem såg dig naken senast?
Jag själv :)

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa tror jag.

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara ärlig.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen.

70. Har du någon piercing?
Nepp. Vill dock ha öronhängen för det finns ju så många söta men jag har ju rättså långt och 'tjockt' hår och så har jag nästan aldrig tofs så dem skulle ju inte synas så då är det ju bara onödigt med pengar. :)

71. Din största vinst?
Öh, ingen aning.

72. Civilstånd?
Singel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggarna jag läser och så Facebook ibland.

74. Är du fåfäng?
vet ej.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja, många saker. Och saker jag inte gjort.

76. Hur gammal är din pappa?
50..

77. Vilket är ditt drömjobb?
Ingen aning. Kanske som skådis?

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till London.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katter och hundar sen har vi ju haft kor och höns men det är ju inte direkt husdjur ^^

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag tycker att endel Harry Potter böcker/filmer är bättre än Twilight
Jag bor i Småland.
Jag har 2 syskon.

81. Svär du ofta?
Japp, men försöker att inte göra det.

82. Sverige när det är som bäst?
En VARM sommar på vita sand.

83. Kan du åka slalom?
Nej, har aldrig gjort det. ^^

84. Vad har du ätit i dag?
Pannkakor, glassbåt (^^) och korv och bröd (provade med ketchup på men det var ju så himla äckligt!).

85. Vad har du för utbildning?
Har ingen, börjar ju 8;an nu om typ en vecka.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ingen :)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Kroppen som helhet.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag sviker aldrig en vän.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Oroar mig för mycket hela tiden.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Kommer inte på några.

91. Saknar du något?
Japp.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jag tycker igentligen inte det men det är ju roligt.

93. Vad gör dig ledsen?
Sorgliga saker som när någon dör och sånt, men småsaker också.

94. Vad gör dig glad?
När någon berömmer mig/säger snälla saker till mig. Fast det händer väldigt sällan.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej, det skulle nog varit lite konstigt ;)

96. Vad ska du göra i helgen?
Vet faktiskt inte. Dea och Irma sover kanske över.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Vet faktiskt inte :)

98. Vad har du för laster?
Att jag tycker att är fet. :)

99. Vem är din förebild?
Kristen Stewert, Emma Watson och sen tycker jag Anne Hathaway är en så bra skådis.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kolla runt på bloggar sen ska jag nog snart sova, är rätt trött.


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D Fast du som vann får såklart anmäla sig igen!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-13 @ 08:28:54
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0