hemma från staaan

Förlåt för dålig uppdatering, men vårat internet har faktiskt inte funkat så jag har inte kunnat vara inne. Men iaf, idag så fick vi våra omdömen, och jag fick vg i spanska och g i alla andra. Men det var typ hälften av alla i klassen som fick vg i musik (fattar inte varför) men iaf. Sen när skolan var slut så åkte vi in till hansa city och jag köpte presenter till dea och jonas (killparfym) och lite annat. Sen när vi kom ut till bilen så sa mamma 'är det is inne i bilen?' så då kollade jag bak och såg att bakrutan hade spruckit.. NICE! Så vi fick köra hem på skithala vägar, med en trasig bakruta (lite mindre än halva var borta när vi kom hem). Jag tror att det var kylan som gjorde att den gick sönder.

Men iaf, nu sitter jag här och såsar mig (ronjas ord) och ska äta kvällsmat eftersom jag knappt ätit något idag. Sen ska jag nog lägga mig tidigt kanske och så övar jag väl lite på läxan.


Kommentarer
Postat av: Anna

go team jacob ;)

2010-12-02 @ 13:58:46
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: andrea

du är verkligen beroende (taylor)! :)

2010-12-03 @ 17:50:56
URL: http://nevergiveup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0