im sörry guys n' gurls.


kollade nyss in på deas blogg och kom på att jag inte skrivit på min blogg på typ två månader.. O.O
im sörry, but jag har lixom inte tänkt på det. mina tankar har varit mer fästa vid resa, läxor, vänner&prov. funfunfun..
idag så kollade vi på film först (&fåret shaun&vintergatan, mitt favvoprogram!) och sen hade vi lite lektioner. men sen hade vi typ inga lärare idag så vi fick håltimma i ca 2h.. så lollo,sanna,dea,alva&jag gick till alvas mamma och bad om pengar, sen gick vi till stinsen och köpte lösgodis. ;)

strax ska jag väl gå och ta bort mitt smink, duscha, ta fram kläder te imon& äta kvällsmat.
lite 'fräsha' bilder är ni väl värda, om det nu är någon som läser *.*

ronja hade lite roligt i måndags. :)
dampunge som måste åka till kanarieöarna imon!
 



godisgodisgodis!







mitt lockiga hår idag.




inte lika snöigt ute längre ;D



får se om jag loggar in imon, chao tills dess!

Kommentarer
Postat av: steph

jag tror säker dom fått in fler grejer :)

2011-03-08 @ 20:48:08
URL: http://stephiesmode.se
Postat av: Ica

Åh nu blev jag godissugen :) Tack för din kommentar förresten!

2011-03-08 @ 20:48:25
URL: http://broderiavpixlar.blogg.se/
Postat av: fanny&vanessa

sv: Kul att du gillar det, dock var det flera år sedan jag köpte det och det är inget märke på de kan varit på kicks.

Men om jag inte minns fel har både mavala & depend ett liknande :) Lycka till!

2011-03-09 @ 17:55:29
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0