mitt liv är slut.

inte nog med att vampire diares flyttas till FREDAGAR utan så är det också uppehåll till den 18 februari.
OH MY GOSH!
hej förresten.
jag har varit lite upptagen med att nörda rs så jag har inte skrivit, ehhhhh.
anyway, så hare inte hänt något nytt. jag var med jakie (eller ken) och, eh, då så fjantade vi oss, plus kollade på narnia 3 i 3D (fast då fjantade vi ju oss också).
sen imon så ska jag och alva in till stan vid halv ett och kolla runt lite och sen så ska jag ju köpa pocky... verkar ju gott ju D:
aa, och sen börjar skolan på tisdag. så det blir ju kul...



rhodos <3

Kommentarer
Postat av: andrea

2011-01-08 @ 19:12:46
Postat av: andrea

det blev något fel i kommentaren över så bry dej inte om den.



jag tycker verkligen synd om dig annie..

... och vet du?

JAG HAR ROCK BAND 3!!!!!!

OMFB!

2011-01-08 @ 19:14:44
URL: http://nevergiveup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0