frost (rekomenderas)

har inte skrivit på flera veckor, men ändån, vem äre som läser? ;)
anyway, så har det ju varit jul. vi var hos måfa o sen hemma och öppnade presenter. jag fick en mp3, tröja, morgonrock, new moon väska (AAAH <3), 5 böcker, nagelkit och så några spel.
idag har jag läst en av böckerna jag fick, frost (de andra var 2 vampire diares böcker, beautiful dead och fallen ängel) och den var så bra att jag läst typ halva. ;D
sen har jag spelat donkey kong med syrran och försökt spela sims 3 kvällsnöjen men det funkade inte D:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läser. :p

2010-12-25 @ 21:04:03
URL: http://aawesomechey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0