hej :3

såg på statistiken, en besökare. jag antar att det är amanda? dea? sofie? allvarligt säg. :c
nejmen, jag fattar ju varför. har inte skrivit på mycket. men nu ska jag skriva mer och ta en massa bilder som jag ska ladda upp på min nya DATA. mamma och jag åkte in till stan idag (har jag sagt att mamma fyller år idag?) och sen köpte jag en data, en rosa-lila mus och en sån där kylare som man ska ha till datan. ..eheh, såg att dea hade en och den verkade  bra och så.
men nu kommer jag väl att sitta upp och kika på tv och hålla på med datan/bloggen. när jag får min nya tv, på lördag. jag har bestämt att jag ska få en, sådeså. nejmen alltså min gamla funkar inte. inget i huset funkar typ. tv;en, sterion min, ibland inte ens duschen. :s jag kanske duschar för länge?

iaf, idag så har jag varit superpigg och glad hela dagen så den har gått förbi rätt snabbt. förutom på bilden när ted kom in och förstörde allt? idiot som alltid förstör för oss. timmen blev nästan outhädlig ju.
men ja, vi var först inne på rusta (mamma skulle köpa nya mattor) sen så siba där jag köpte min underbara dator! efter det så blev det att vi köpte lite snacks och så.
sen kom vi hem fem och jag började fixa med datorn och så, men lyckades inte få trådlöst så det får jonas fixa när han kommer hem. :3
nu har jag ätit revben, för jag var utsvulten, och så lyssnar jag på musik. det enda som var dåligt på denna datan - ljudet är inte så värst bra när man har hörlurar.
ikväll ska vi kolla på idol och smaska på vilda vestern BBQ chips. :)

/>

(jag skriver om hela tiden, har inte direkt lärt mig att skriva så bra på datan.)

Kommentarer
Postat av: amanda

amanda! :D

2010-09-30 @ 19:40:33
URL: http://aamandakaulitz.blogg.se/
Postat av: dea

ta ett kort på din nya dator och det du får imon på din födelsedag och lägg ut på bloggen, för jag vill se! :D

2010-10-01 @ 18:14:58
URL: http://nevergiveup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0