...avis. :c

eheh, kom nyss hem från stan. har varit inne och köpt present till mamma (hon fyller ju år två dagar före mig, om mindre än två veckor) och sen köpte jag ett par vinterskor och någon tröja. fattar inte varför allting måste vara stickat. jag köpte ändån en stickad, även fast jag inte gillar det så mycket då. men är nöjd. :)
köpte ett till sånt där graffiti nagellack, fast det var rosa. ska ta på det när det som jag har på mig nu är borta.
idag i skolan så hände väl inget särskilt, tror jag? det är ju så jobbigt att ha svenska de 2 sista timmarna, på en måndag licksom.

har precis läst jennys blogg. man kan fan inte bli mer avis. :c
--->    http://likeamidnightsun.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack. <3

2010-09-27 @ 17:13:58
URL: http://aamandakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0