im in heaven

har inte skrivit på evigheter, har bara inte haft något att skrivs om.
jag vill spela super mario galaxy 2, men alva lånar det så jag har henne super mario gokart spel istället. :)
och sen så bytte jag alla x-box spel mot tre nya wii spel, shrek 3 (bara för att jag var tvungen, eheh), sonic rings of secret och så super mario bros.
jag har varit lite i stan och köpt mera stickat. me gilla stickade tröjor. :3

jag får väl bjuda på några bilder, eftersom jag nu kan ladda upp.



fredagens kläder ;)

"listen to your heart" tröja - carlings
vitt linne - gina tricot
leggings (med dragkedja) - h&m



bjuder. :c



sigge ville springa efter min kamera, heheh.

update; vampire diares börjar om 4 dagaaaaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0