Höstlov

Förra veckan så var det ju höstlov. Då var jag supertrött så jag sov bort nästan hela veckan. :)
Jag, mamma och Jonas åkte ner till Malmö på tisdagen och lämnade ner Jonas där. Sen på hemvägen stannade jag och mamma vid ekohallen och köpte lite. Jag köpte inte så mycket, bara lite godis och sånt.
Men på torsdagen så var jag med Irma och Alva.S och vi var lite på stan och såg sen på toy story 3 som var jätte rolig. Jag och Irma satt och skrattade jätte mycket, och sen var vi dem enda som skrattade nästan, så Alva tyckte vi var jobbiga. :)
Men sen skjutsade vi hem Alva och åkte hem till mig. Sen kom Andrea dit efter ett tag. Efter den kollade vi på Anastasia (Andrea och jag började skrika när hon såg en spindel som hängde ner från taket, haha!) och sen pratade vi och så och sen sov vi. Sen dagen efter så stannade dem till klockan 18 och vi hade jätte kul och spelade mario BROS och hade charader :D
Sen så gjorde jag inte så mycket mera på lovet, för helgen gick så snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0