näst* bästa dagen någonsin

FREDAGSMYS FIRAS VÄL MED VÄRLDENS BÄSTA FILM?!

Idag när jag kom hem så kom jag ihåg att 'världensbästafilm' kanske kom, så jag tog på mig skorna och sprang ner till brevlådan och där låg den :DDDDD
Sen så kollade jag på ECLIPSE direkt och DOG hela tiden för att den är mycket bättre än de andra filmerna. Men iaf så har jag ätit pizza som pappa tog hem nu, och så ska jag kolla på idol ikväll och hoppas på att Minnah åker. :)
Imon ska jag väl se eclipse igen (med mamma) och så.. lite sånt.
(oseriöst inlägg)


Kommentarer
Postat av: sofie

OMG,annie! :o jag vill se den!♥

2010-12-07 @ 21:41:29
URL: http://sofiebogren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kryssa i rutan om du vill att dina uppgifter ska sparas till nästa gång du kommenterar någons blogg.

Vad är din E-post adress?: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0